Obavijest
roditeljima/starateljima, drugim vanjskim posjetiteljima i ugovornim korisnicima o načinu i kontroli ulaska u školsku zgradu
Na temelju Protokola o kontroli ulaska i izlaska iz školske ustanove MZOM od 3.1.2025. od početka 2. polugodišta školske godine 2024./2025. tj. od 7. siječnja 2025. vrijede sljedeća pravila:
- Za ulazak u školu predviđen je isključivo glavni ulaz.
- Ulazak je moguć uz prethodnu najavu razredniku, predmetnom učitelju, stručnoj službi ili tajništvu škole najkasnije 24 sata ranije, ili u slučajevima poziva od strane škole.
- Najavu posjete moguće je izvršiti telefonom, mailom ili putem dogovorene komunikacije s razrednikom. S najavljenom posjetom razrednik, predmetni učitelj, stručna služba ili tajnica upoznaje dežurnog radnika.
- Ulazak u zgradu najavljuje se zvoncem i čeka ispred ulaza u školu.
- Nenajavljenima ulazak u školu neće biti moguć.
- Najavljene stranke trebaju imati valjanu identifikacijsku ispravu koju su na zahtjev službene osobe Škole dužne predočiti .Službena osoba će evidentirati njihov dolazak i vrijeme provedeno u školi.
- Najavljene stranke trebaju na zahtjev službene osobe Škole omogućiti sigurnosni pregled njihovih predmeta ( torbe i sl.)
- Sve stranke koje odbiju provjeru identiteta ili sigurnosni pregled neće moći ulaziti u školu.
- Svi rekreativci koji koriste sportsku dvoranu u večernjim satima za ulazak će koristit isključivo ulaz kod sportske dvorane pod istim uvjetima koji su već navedeni. U protivnom ulazak u školsku zgradu im neće biti moguć.