preskoči na sadržaj

Osnovna škola Draganići

Login

    

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
CarNet RSS
Raspored trajanja sati

Razredna nastava

1.  08:00 - 08:45
     Doručak 10 min       
2.  08:55 - 09:45          
     odmor 5 min
3.  09:45- 10:30
     Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min

5.  11:35- 12:20
     Ručak 20 min
6.  12:40 - 13:25
     odmor 5 min

7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
    14.20 - 15.05, A2N i B1

Predmetna nastava

1.  08:00 - 08:45
     odmor 5 min    
2.  08:50 - 09:35          
    Doručak 10 min   
3.  09:45- 10:30
    Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min

5.  11:35- 12:20
     odmor 5 min
6.  12:25- 13:10
     Ručak 20 min
7.  13.30 - 14.15
     odmor 5 min

8.  14.20 - 15.05
     odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1

Projekti

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2024.

Ukupno: 1957
Ovaj mjesec: 571
Ovaj tjedan: 226
Danas: 36
Događanja u našoj školi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uspješno odrađen još jedan Dan eko škole
Autor: Daniela Orlović, 5. 5. 2015.

Dana 4.5.2015. godine održan je Dan eko škole u OŠ Draganići. Eko dan škole obilježili smo eko radionicama pode nazivom „Kretanjem do zdravlja“. Radionice je otvorila učiteljica Katica Golub, voditeljica eko škole. Prije početka učiteljica tjelesnog i zdravstvenog odgoja pripremila je razne vježbe za tjelovježbu učenika i učitelja. Učenici su sudjelovali u 10 različitih radionica.

1. Plesom do zdravlja, u kojoj je cilj bio naučiti dva plesa: Tradicionalni ples „Ide vlak“ i pjesmu Shakire „Waka-Waka“. Tu radionicu činili su niži razredi.

2. Uređivanje kamenjara gdje je cilj bio urediti školski kamenjar.

3. Sadnja biljaka, gdje su učenici nižih razreda uređivali školski vrt novim biljkama.

4. Uređenje igrališta i staze, cilj učenicima nižih razreda bio je urediti stazu do igrališta i samo igralište.

5. Skupljači trave, vrijedni učenici nižih razreda počupali su travu oko škole.

6. Sadnja cvijeća i oslikavanje žardinjera, učenice viših razreda posadile su novo cvijeće i bojama oživile tmurne žardinjere.

7. Uređenje kutića, učenici viših razreda „kutiće“ školskog dvorišta uredili su lavandama.

8. Radovi na izradi staze u školskom parku, učenici viših razreda marljivo su radili na izradi staze kroz park. U radu ove radionice sudjelovao je i bivši učenik naše škole Jurica Mamić koji je bagerom pomogao kopanje staze, roditelj I. Vrbanić, kum naše eko škole koji je donirao rubnjake za stazu i Općina Draganići koja je donirala kamen i šljunak kojim je posuta obilježena staza.

9. GLOBE program viših razreda, učili su kako koristiti kompas i mjerili su visinu objekata pomoću klinometra.

10. Novinarska radionica, učenici viših razreda popratili su radionice fotografijama i raznim intervjuima.

Na kraju dana učenici su prezentirali uspjeh pojedine radionice.

Marta Biličić i Petra Laslo 8.r


Eko škola – važan oblik životne škole

Intervju s učiteljicom  Katicom Golub, voditeljicom eko škole Draganići

Zašto provodimo ove aktivnosti?

Želimo se osvijestiti još više o važnosti očuvanja prirode i okoliša, isto tako da učenici nauče da i kod kuće uređuju svoj okoliš.

Zašto se baš danas provode radionice?

Zato što se 3. svibnja obilježava Dan eko škole, a pošto je ove godine taj datum padao na nedjelju, obilježavanje je premješteno na prvi radni dan.

Što učenici time dobivaju?

Dobivaju znanje, ali i svijest o važnosti očuvanja prirode, o važnosti čistoće okoliša.

Što znači geslo ''Kretanjem do zdravlja''?

To znači da je zdravo kretati se da bismo zadržali zdravlje, unaprijedili svoje zdravlje, važno je što više se kretati da bismo izbjegli različite bolesti današnjice kao što je dijabetes, bolesti lokomotornog sustava i sl.

U koje radionice su učenici uključeni?

Sudjelovali su u desetak radionica koje su uključivale uređenje školskog okoliša i bavljenje tjelesnim aktivnostima

Što je cilj radionica i što se iz njih može naučiti?

Cilj ovakvih radionica je da djeca shvate važnost kretanja, a da ujedno korisno provedu svoje vrijeme i da na taj način pripomognu svome zdravlju, da se sudionici druže među razredima radeći nešto korisno, da se maknu iz klupa i da umjesto školskog provode životno učenje.

Novinarke: Tea Husnik i Antonija Sakoman

Rad u zanimljivim radionicama

Neki od učenika iz predmetne nastave dali su nam svoja mišljenja o radionicama u kojima su sudjelovali. Prva radionica koju smo obišli nazivala se Izrada staze u školskom dvorištu pod vodstvom učiteljice Jasminke Vrbanić, Zrinke Lovrović, Kornelije Kontrec i Danijele Zorić. Cilj radionice bio je napraviti što ljepšu stazu. Druga radionica bila je pod nazivom „Kretanje u GLOBE programu“. Cilj je bio stjecanje vještine u globe mjerenjima. Većina polaznika te radionice su i inače polaznici GLOBE grupe . Treća radionica bavila se izradom kamenjara. Njihov cilj je bio što ljepše urediti kamenjar. Najviše im se svidjela stečena disciplina.

Sadnjom cvijeća i bojanjem žardinjera bavili su se neki učenici pod vodstvom učiteljica Maje Pestak i Vesne Kočan. Učenici  vjeronaučne grupe posadili su lavandu u kutu školskog dvorišta te su uredili pano u holu. Posljednja radionica viših razreda je bila  novinarska grupa u kojoj su sudjelovali članovi novinarske grupe i ostali učenici  koji su se htjeli priključiti. Cilj novinarske grupe bio je obići sve radionice, pronaći zanimljive priče i tako zabilježiti  obilježavanje Dana eko škole.

Anica Adžaga, Ana Šebečić i Josip Zorić

Kako plesom do zdravlja pokazali su  nam učenici razredne  nastave

Naš zadatak je bio intervjuirati učenike od nižih razreda. Radili su u četirima radionice. To su bile: čišćenje igrališta, plesna radionica, radionica sadnje cvijeća i uređivanja parka. Učenici su bili sretni i veseli današnjim  načinom  rada. Uljepšavali su školski vrt tako što su sadili ukrasno cvijeće na razna mjesta u parku. Rekli su nam kako je to njihov zadatak te kako žele okoliš  održati i dalje čistim i urednim. Plesna radionica bila je zanimljiv način na koji su učenici pokazali kako je i plesanje  odličan način  kretanja i koristan put do zdravlja. U njoj su svoje plesne vještine iskazali učenici od prvog do četvrtog razreda.

Grgur Nikolić, Ivan Dimitrovski i Tomislav Gojšić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju