« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Razredna i predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
veliki odmor 15 min
3. 09:50 - 10:35
veliki odmor 15 min
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13.20 - 14.05
Prvog dana proljeća, 21. ožujka, prema preporuci Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u školama Republike Hrvatske obilježava se Dan darovitih učenika. Europski dan darovitih (The International Day of Gifted Children) prvi je put obilježen 2011. godine, a u Hrvatskoj 2013. godine. Cilj obilježavanja Dana darovitih je afirmacija spoznaje o potrebi organiziranja sustavne brige za talentirane i darovite pojedince u obrazovnom sustavu.
I ove školske godine naša škola je prigodnim aktivnostima s potencijalno darovitim učenicima od 4. do 8. razreda obilježila Dan darovitih učenika.
Učenici 5. i 6.r. su u radionici sa školskom knjižničarkom Alenkom Bujan učili razlikovati mišljenja od činjenica, vježbali su argumentirano raspravljati te prepoznati pouzdane internetske izvore. Sadržaji na kojima su radili bili su vezani uz važnost i značenje vode za život čovjeka obzirom da se 22. ožujka obilježava Dan voda.
S učiteljicom Povijesti, Sanjom Mileusnić, učenici 6. razreda su kroz igru Memory ponovili povijest Hrvatske u srednjem vijeku, a petaši su pisali riječi i rečenice različitim povijesnim pismima ( glagoljica, hijeroglifi) i na taj način ponovili sadržaje o razvoju pisma i razlici između slikovnog i glasovnog pisma.
Učenici 7. i 8. razreda su s pedagoginjom Snježanom Tomačić i psihologinjom Adrianom Sladić po principu Escape room-a rješavali rebuse, integrame, matematičke trikove, labirinte, perceptivne varke, slagali slagalice, slagali smislene riječi od kemijskih simbola, skakali u dalj, igrali igre razgibavanja...
S učenicima 4. razreda je učiteljica Matematike, Danijela Zorić, uvježbavala matematičke trikove.